Veelgestelde vragen
Vragen over: Bestellen
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt uw bestelling betalen via de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, PayPal, MisterCash, Mastercard, Visa of Directe bankoverschrijving. Zodra de bestelling betaald is, pakken wij uw bestelling in en verzenden wij deze.
-
Wanneer mag ik een puppypakket bestellen en hoe werkt dat?
Om in aanmerking te komen voor deze gratis puppy pakketjes, dienen er aan een aantal voorwaarden te worden voldaan:
– Voor klanten met een account en klanten die regelmatig bij ons bestellen;
– Nieuw klanten graag telefonisch contact met ons opnemen;
– Een foto van het actuele nestje met zichtbaar aantal pups;
Dit vragen wij, omdat er in het verleden misbruik is gemaakt van deze gratis Puppy Pakketjes. Uiteraard willen wij deze service voor iedereen toegankelijk en beschikbaar houden. -
Hoe kan ik mijn spaarpunten inzien/inleveren?
Als u ingelogd bent op onze website, kunt u uw spaarpunten zien. U spaart alleen punten als een inlog heeft. Bij een bestelling in de winkelwagen kunt u de spaarpunten inleveren. U kunt zelf bepalen wanneer u deze spaarpunten inlevert en hoeveel u wilt inleveren. Uw spaarpunten zijn geld waard! Bij het inzetten van de spaarpunten wordt dit automatisch verrekend bij het plaatsen van de bestelling en wordt deze van het aankoopbedrag afgetrokken.
-
Kan ik ook snacks bestellen tijdens de vakantieperiode?
Onze webshop is 24/7 geopend, wat betekent dat u te allen tijde uw bestelling kunt plaatsen. Als er sprake is van vakantie, dan zal dit zichtbaar zijn op de website. Na de vakantie zullen de binnen gekomen bestellingen op volgorde van binnenkomst worden verzonden.
-
Worden er ook pakketten verzonden tijdens de feestdagen?
Tijdens de Feestdagen zijn wij gesloten en dan zullen er geen pakketten worden verzonden. Tijdens de Kerstvakantie zijn wij twee weken gesloten. Bekijk hier onze lijst met feestdagen en andere afwijkende dagen.
-
Vanaf welk bedrag ontvang ik een gratis extraatje?
Bij een bestellingen vanaf €50,- ontvangt u een gratis extraatje bij uw bestelling. Wij proberen een extraatje op maat te maken, passend bij uw bestelling.
-
Ik wil een bestelling cadeau doen, hoe werkt dat?
Als u een bestelling plaatst voor een familielid/vriend/kennis/viervoeter vriend dan kan dit uiteraard. Wij begrijpen dat het wenselijk is om dan niet de factuur in de bestelling mee te verzenden. U kunt bij het plaatsen van de bestelling bij ‘opmerking’ aangeven dat het om een cadeau gaat en of de factuur wel of niet mee verzonden moet worden. Dan houden wij hier rekening mee.
-
Ik wil mij registeren als klant, hoe doe ik dat?
U kunt zich registreren als klant door op ‘inloggen’ rechts bovenin de site te klikken en vervolgens de gegevens onder ‘registreren’ in te vullen. Wist u dat u als geregistreerde klant bij iedere bestelling gratis spaarpunten kunt verdienen en zelf kunt bepalen wanneer u dit wilt inleveren?
-
Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten/wat zijn de levertijden?
Ons streven is dat bestellingen binnen 2 a 3 werkdagen worden verzonden/geleverd. Uitzonderingen zijn Feestdagen-, speciale acties of maandacties. Bekijk hier onze lijst met feestdagen en andere afwijkende dagen. Onze product kwaliteit blijft voor ons heel belangrijk en dat willen wij zo houden.
Iedere werkdag worden de bestellingen opgehaald door DHL Pakketdienst. Deze bestellingen worden meestal de volgende dag geleverd door DHL. Op de dag van verzending ontvangt u van ons een track en trace code en kunt u uw pakket volgen. Iedere dag, behalve op zondag, worden pakketten geleverd.